Close
Jälgi tähtsamaid uudiseid!

Uudis.net ‐ kõik populaarsemad Eesti uudised
reaalajas. Ühes kohas.

Loe uudised »
Üle 40 Eesti uudisteportaali

ja veel kümneid.



Tutvumisportaal Flirtic viib kõik vallalised kohtingule


Eile käivitas tutvumisportaal Flirtic oma 40 000 kasutajale Eestis maailmas unikaalse kohtinguteenuse, mis võimaldab kõikidel vallalistel leida ideaalne kaaslane ja lahe kohtinguidee ühest portaalist. Esimese päevaga kasutas uut teenust üle 3000 inimese.


Flirticu kaasasutaja Andres Susi sõnul on rahvusvahelise kohtinguportaali Flirtic.ee uus teenus Flirtic Dates unikaalne nii Eestis kui mujal maailmas: „Esmakordselt saab tutvumisportaalis kutsuda endale meeldiv isik ka reaalsele kohtingule, valides kümnete pakutavate kohtinguvõimaluste vahel. Kohtinguvautšer soetamine on sama lihtne kui cherry.ee kaudu näiteks restorani külastuseks vautšeri ostmine, kuid lisaks õhtusöögielamusele, leiab endale Flirticust ka kaaslase, kellega koos õhtut nautida.“

Flirtic Dates on imelihtne – valid välja huvitava inimese ja pakud talle erinevate võimaluste seast ühe kohtinguidee. Kohtingute valikus on kümneid erinevaid pakkumisi kinokülastustest meeldivate kohvikupakkumisteni välja. Kui kutse saaja on ettepanekuga nõus, saab soetada kohtinguvautšeri, mis tagab alati mõne mõnusa tasuta boonuse – näiteks popkorn kinos või paar pokaali maitsvat veini restoranis. Vautšeri eest tasumiseks on erinevad võimalused, kuid vautšerit saab kasutada ainult sellisel juhul, kui mõlemad kohtingukaaslased ilmuvad kohale ja kohting toimub. Kui kohtumist ei toimu, tühistatakse vautšer ning tellija saab kogu raha tagasi. Teenus käivitatakse esialgu kolmes linnas - Tallinnas, Tartus ja Pärnus.

„Usun, et Flirtic Dates saab olema põnev teenus kõikidele vallalistele Eestis. Põhjamaisele rahvale on ju tutvuste loomine vahetus kontaktis tihtipeale keeruline, aga nüüd on esimese sammu tegemine lihtsam ja lõbusam. Julgustavad on ka uuringud Ameerikast, mis näitavad, et iga viies püsisuhtes olevast inimesest on leidnud oma kaaslase kohtinguportaalist,“ arvab Susi.

Flirtic.com on rahvusvaheline kohtinguportaal, mille loojateks on Andres Susi (Cherry.ee asutaja), Andrei Korobeinik (Rate.ee asutaja) ning Allan Martinson (investeerimisfond MTVP, BNS, Delfi). Ettevõtte juhatuse esinaine on April Henry (Yahoo asepresident) ning Flirtic on saanud investeeringu ka juhtivalt riskikapitalifondilt Almaz Capital Partners (Cisco, EBRD). Flirtic.ee portaali tegevjuhiks on Viktor Ostsepkov. Hetkel on Flirticul erinevates riikides kokku ligi 300 000 kasutajat.

Lisainformatsioon:

Andres Susi
Flirticu kaasasutaja
E-post:
Flirtic


Flirtic.com teeb uue investoriga netikohtingute maailmas revolutsiooni


Eesti päritolu rahvusvaheline kohtinguportaal sai investeeringu Almaz Capital Partnersilt ja värbas meeskonda Myspace’i asepresidendi.


Tallinn, 9. juuni, 2011 - Flirtic.com on internetikohtingu teenus, mis on loodud spetsiaalselt sotsiaalmeediaga üles kasvanud põlvkonnale. Eesmärk on Almaz Capitali investeeringu toel lisada traditsioonilisele netikohtingu kogemusele rohkem sotsiaalmeediast tuttavaid elemente ja võimaldada kasutajatel üksteisega rohkem flirtida. Oma teadmisi hakkab juhatuse liikme rollis Flirticu meeskonnaga jagama ka põhikohaga ühe maailma suurima sotsiaalvõrgustiku Myspace’i asepresidendina töötav April Henry.

Flirtic koondab kõiki sotsiaalmeedia heas mõttes sõltuvust tekitavaid elemente nagu kiirsõnumid, postitused avalikul “seinal”, “meeldib” nupp, mängud ja minitestid. Nende abil on võimalik ka kõige häbelikumal ja ettevaatlikumal netikohtingu huvilisel end väljendada ning astuda kontakti ja suhelda uute inimestega.

Flirticut eristab traditsioonilistest tutvumissaitidest see, et Flirticus ei ole mahukaid ja venivaid teste. Pikad küsimustikud on asendatud dünaamiliste profiilidega, mis muutuvad pidevalt läbi kiirete ja interaktiivsete mängude ning testide.

“Flirtic pakub võrreldes olemasolevate keskkondadega täiesti uudset internetikohtingu kogemust,” rääkis Flirticu tegevjuht Andres Susi. “Eesmärgiks on muuta netikohtingud piinlikkust tekitavast kogemusest mänguliseks ja lõbusaks. Internetist partneri otsimises ja leidmises ei tohiks olla ega olegi midagi häbiväärset. Meie sihiks on pakkuda vallalistele inimestele lõbusat ja mängulist viisi, kuidas teiste vallalistega tutvuda ning ühtlasi sarnaseid ja sobivaid inimesi omavahel kokku viia.”

Värskeima meeskonna liikme, April Henry, sõnul ei ole sotsiaalmeediat kasutavatele noortele inimestele traditsioonilised internetikohtingu formaadid enam atraktiivsed. „Uus internetikasutajate põlvkond ei taha täita lõpmatuid küsimustikke ega surfata läbi sadu ühetaoliselt täidetud kasutajaprofiile, et endale võimalikku partnerit leida,“ sõnas Henry. „Flirtic on leidnud viisi, kuidas süstida netikohtingu protsessi mängulisust ja sotsiaalmeedia elemente, et muuta kaaslase otsimine taas flirtivamaks ja lõbusamaks. Fakt, et 30% praegustest saidi kasutajatest külastab keskkonda iga päev, näitab, et selle järgi on nõudlust,“ lisas ta.

Värskelt Flirticusse investeerinud Almaz Capital Partnersi juhtivpartner Alexander Galitsky sõnul on Flirticul väga tugev meeskond, mille liikmetel on rohkelt kogemusi sotsiaalsete internetiteenuste loomisel ja juhtimisel. „Aprili lisandumine meeskonda on võtmetähtsusega kaasahaaravama kogemuse loomisel ja traditsioonilises internetikohtingute valdkonnas revolutsiooni tegemisel, mis on meie visiooniks,“ märkis Galitsky.

Flirticu sihtgrupiks on 18-35 aastased netikohtingu huvilised. Teenus käivitati käesoleva aasta alguses Eestis ja Venemaal, kus see kogus kiirelt kasutajate seas populaarsust. Lähikuudel on plaanis avada keskkond veel mitmete inglise- ja venekeelsete turgude kasutajatele.

Ettevõtte taga seisavad Eesti ettevõtjad ja meeskonna koosseis kattub suuresti Rate Solutions OÜ omaga, mis on üks Baltikumi juhtivaid sotsiaalvõrgustikke haldavaid ettevõtteid. Osanikeringi kuuluvad teiste seas Rate Solutionsi asutajatest ettevõtjad Andrei Korobeinik ning Jevgeni Pšenitšnikov, tehnoloogiavaldkonnas tegetsev investeerimisfirma MTVP ning ingelinvestor Jaak Roosipuu. Hiljuti lisandus meeskonda turundusspetsialist Nicola Riordan, kes on eelnevalt olnud TweetDeck’i turundus- ning Skype\'i tooteturundusjuht.

Flirticu tegevjuht Andres Susi on lisaks seotud mitme teise kiirelt kasvava ettevõttega. Susi on üks Baltikumi suurima sotsiaalseid ostukeskkondi haldava firma Cherry Media kaasasutaja ning varasemalt Balti riikide ja Soome juhtiva interneti mängukeskkonna Playforia tegevjuht, samuti mitme teise MTVP portfelli kuuluva ettevõtte juhatuse liige.

Taustainfo:

Flirtic.com

Flirtic.com muudab uute inimestega tutvumise lihtsaks ja lõbusaks. Flirticu eesmärk on muuta netikohtingud taas meelelahutuslikuks, andes kasutajatele rohkelt võimalusi eneseväljenduseks ja ideaalse partneri leidmiseks. Flirtic koondab kõiki paeluvamaid sotsiaalmeedia elemente nagu näiteks kasutajate vahelised sõnumid, postitused avalikul “seinal”, “meeldib” nupp ja lõbusad mängud, mis aitavad kasutajatel kergelt uute inimestega suhtlust algatada ja kontakti leida.

Eestikeelsele turule suunatud saiti Flirtic.ee haldab litsentsilepingu alusel Serenda Invest OÜ, mis on ühtlasi ka populaarse Rate.ee omanik. Serenda Investi vastutusalaks Flirtic.ee osas on turundus ning igapäevane juhtimine. Flirtic.com tegeleb tarkvara arendusega ning fokusseerub rahvusvahelisele turule.

Külasta www.flirtic.com või www.flirtic.ee keskkondasid, et mängus kaasa lüüa ja leida endale idaalne partner!

Almaz Capital Partners

Almaz Capital Partners on riskikapitaliga tegelev firma, mis tegeleb peamiselt Venemaa ning Kesk- ja Ida-Euroopa tehnoloogia-, digitaalmeedia- ja kommunikatsioonivaldkonna ettevõtetesse investeerimisega. Firmal on harukontorid nii Silicon Valleys kui Moskvas. Almaz Capital Partners haldab Almaz Capital Russia I fondi, mida tuntakse ka Almaz Capital/Cisco Russia I fondi nime all. Lähemat infot Almaz Capital Partnersi kohta leiab nende kodulehelt www.almazcapital.com.

MTVP

MTVP on Eesti investeerimisfirma, mis investeerib peamiselt varases ja keskmises kasvufaasis olevatesse interneti ja tarkvaraga tegelevatesse ettevõtetesse Kesk- ja Ida-Euroopas. Täiendavat infot leiab nende kodulehelt www.mtvp.eu.

April Henry

April Henry on Myspace’i asepresident korporatiivse arenduse ja strateegia valdkonnas. Henry on olnud tegev sarnastel positsioonidel News Europe’i ja Fox Interactive Media juures. Investeerimisalast kogemust on Henry omandanud Index Ventures’is ning Morgan Stanleys. Henry täiendab meeskonda peamiselt oma erialaste teadmistega valdkonna toimisest ning selle juhtimisest.

Täiendav informatsioon:

Flirtic.com
Andres Susi, tegevjuht
Email:
www.flirtic.com

Almaz Capital Partners
Pavel Bogdanov, partner
www.almazcapital.com